söndag 23 december 2012

Nr 84-92 - Årets julkort


Årets julkort fixades raskt eftersom jag i vanlig ordning var jättesen...

Pappret är djupt lila med en lite speciell yta, den känns som ett mellanting mellan gummi och mycket korthårig sammet, lite len men ändå lite sträv. Knepigt att förklara.

Jag använde en guldfärgad dekortejp och guldfärgade peel off's. Inuti har jag stämplat "God jul och gott nytt år", och sen har jag och sonen skrivit under :)

På de flesta korten ska det även bli en liten personlig hälsning då jag tänkte passa på att använda dessa som flyttkort också, eftersom jag inte fått ändan ur vagnen och skickad iväg dom heller...





Totalt har jag gjort 9 kort, men jag fotade bara tre eftersom resten är likadana...

1 kommentar:

  1. Enkelt blir oftast snyggt och lila och guld är ju alltid snyggt =)

    SvaraRadera