fredag 28 oktober 2011

100 alster till shopping - startat!

Nu har jag påbörjat min utmaning att inte shoppa några pysselsaker innan jag skapat 100 alster av det jag redan har hemma!

Som sällskap har jag Karin som har satt målet till 50 alster. När vi båda har nått målet ska vi fira det hela med något gott eller kul, eller kanske både och ;)

Jag vet inte riktigt hur jag ska räkna mina alster. Att räkna varje tag som ett alster känns lite för enkelt, jag skulle kunna ha 100 st klara till imorgon... Jag tror istället att jag ska räkna varje set om 4 tags som ett alster. Annars hinner jag ju inte göra av med något material knappt innan utmaningen är klar...

Jag startade igår med att göra några tags. Det blev raskt 8 st, och ytterligare 4 är påbörjade. Återkommer under kvällen med ett inlägg och foton på detta!

Under tiden kan ni ju klicka över till Karin och titta på hennes alster :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar