lördag 15 oktober 2011

100 alster till shopping!

Jag såg en jättebra utmaning hos viktoriahelena! Jag måste slutföra 100 alster innan jag får handla några scrapgrejer. Det kommer bli en riktig utmaning, men absolut inte omöjligt :) Nu inför julen och julmarknaden blir det många julkort, tags, altrade anteckningböcker mm, så det finns alla chanser att genomföra det!

Som jag skrev i ert tidigare inlägg så ska jag ge mig på en Art Journal också, men jag vet inte om jag ska räkna med den i de 100. Om inte annat så vill jag göra fler ATCer och prova nya tekniker :)

Så... Från och med idag gäller denna utmaning! Vilken tur att jag köpte dubbelhäftande tejp förra veckan ;)

Ska försöka få in en ticker så får ni se hur det går :)

1 kommentar:

  1. Det är tufft att ge sig på 100 alster innan shopping, men du som har så mycket saker kanske klarar det galant...annars får du "tigga" lite saker av oss bloggläsare ;)
    Själv fundearr jag på att köra 50 alster innan shopping, kan bli nog så tufft!

    SvaraRadera