måndag 4 mars 2013

Första shoppingen!

Min första shoppingtur efter "100 alster till shopping" blev en högtidlig historia :) Jag och Karin tog en tur till Östermalm och Pyssloteket och avslutade det hela med en fika på Lindquists konditori på Odengatan.

Innan besöket på Pyssloteket funderade jag länge på vad jag skulle köpa, vilken budget jag hade, ville jag köpa saker jag "behövde" eller saker jag verkligen var sugen på? Det kändes lite tråkigt att bara komplettera med vit cardstock första gången man handlar på över ett år...

Det blev ett frosseri utan dess like! Jag köpte riktigt trevliga, färgglada saker som jag hade skrivit upp på min shoppinglista :)


4 st 6x6 inch block från Echo Park och My Minds Eye. En svart StazOn stämpeldyna (som jag väntat sååå länge på!), en datum + textstämel från Amy Tangerine och 4 rullar washitejp.


Ett ark med stickers och bokstäver från Studio Calico, ett ark ord och bokstäver från Authentic Papers, ett alfabet från KaiserCraft och små ord från Cosmo Cricket. Det blev också en stämpelrengöringsdyna.

Lindquists konditori bjöd på en god sallad med rostat surdegsbröd, och en riktigt god chokladbiskvi till dessert :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar