söndag 1 april 2012

Nr 35 - StampARTics aprilutmaning

Efter att ha gjort kortlådan i förra inlägget fastnade jag på StampARTic och gick raskt vidare med deras aprilutmaning!

Dels skulle man göra ett födelsedagskort till en tjej, och dels var det en "bingoutmaning", dvs man skulle välja detaljer så att det bildas en rad i rutan nedan.


Jag lyckades göra två bingo på samma kort! Jag har blommor, doily, 3 dies/punchar, stämpel och rub-ons på det. Stämpeln är Magnolia.


Även här har jag knipsat av rosor från sina stjälkar och limmat fast dom på vanliga primablommor. Den här gången lät jag de gröna bladen på rosorna vara kvar. Jag blev så inspirerad av Karins spiralskruv att jag använde rosornas stjälkar till den här också :) Lite glitter fick avsluta blommorna!


2 kommentarer:

  1. Hei! :) FOR et fint kort du har laget! Lekker fargelegging og fin bruk av doilyer! :) Kjempe fint. Klem fra Henrikke ST StampARTic.

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt kort du gjort!! Lycka till i aprilutmaningen! Jag hamnade på samma sida och har oxå skickat in till den =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera