torsdag 3 november 2011

66 av 100 klara!

Efter några dagars intensivt pysslande har jag nu skapat totalt 66 alster! Tyvärr hann jag inte klart i tid till Syfestivalen imorgon... Där kommer det finnas en massa scrappingsaker också, och jag kommer att handla. Jag kommer alltså att bryta min utmaning om 100 alster innan shopping.

Men Karin kom på ett bra kryphål :) Jag kan shoppa, men får inte använda sakerna förrän jag är klar med alla 100 alster! Men jag kommer ju vara sååå sugen! Så min lösning på problemet är att bryta utmaningen och starta om på lördag. Och att vara stolt över att jag fick ihop så många på så kort tid :)

Nu har jag mest gjort tags, och dom går relativt snabbt att göra, och planen är att nästa utmaning ska omfatta lite större projekt. Bla vill jag göra fler LO's, och med risk för att bli tjatig, en Art Journal.

Jag har hittills gjort:
* 59 tags (14 set om 4, 1 set om 3)
* 1 par sockor
* 6 par pulsvärmare

Foton kommer, jag lovar! Ska bara fota först, och sen peta in dom här i bloggen, vilet inte är det lättaste...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar