fredag 7 mars 2008

Avsluta meningen...

Ytterligare en lista från Karin :) Det fattas en massa siffror i listan, men jag vet inte riktigt varför...

1. Jag har insett att min senaste kyss: Var alldeles för länge sen...
2. Jag lyssnar på: Mina kollegors pladder.
3. Jag pratar: Med kunderna.
4. Jag älskar/tycker om: Att sova länge.
5. Min bästa vän(ner) är: snäll/a.
6. Min första riktiga kyss: I en lekpark i Gällivare i februari 1992.
8. Jag avskyr när folk frågar: Hur äääär det? Och sen inte vill höra svaret.
9. Kärlek är: Mysigt.
11. Någonstans: Överallt.
12. Jag kommer alltid att: Bli kär på våren.
13. Jag är hemligt förälskad i: Haha, det går jag inte på. Då är det ju inte hemligt längre!
14. Sist jag grät var: Två veckor sedan.
15. Min mobiltelefon är: Sliten.
16. När jag vaknar på morgonen: Vill jag somna om.
17. Innan jag går och lägger mig: Kommer jag på en massa saker jag borde gjort tidigare.
18. Just nu tänker jag på: Vad jag ska göra i helgen.
19. Bebisar är: Små.
20. Idag har jag: Jobbat hela dagen och ätit god lunch.
21. I kväll har jag: Inga planer.
22. I morgon kommer jag: Sova länge.
23. Jag vill verkligen: Ha en digital systemkamera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar