torsdag 28 februari 2008

Telefonlista

Plankar en till lista av Karin!! Blev inte så roligt, blev bara lite skrap i toppen av listan...

Ta fram din mobil, gå in på telefonlistan.

Har du kysst nummer 7? Haha, nej! Det är en manlig kollega som är närmare 60 :D
Brukar du hänga med nummer 19? Jobbarkompis, ses inte utanför kontoret.
Gillar du nummer 26? Det är min terapeut, så jag vet inte riktigt...
Är nummer 15 din bästis? Nope, det är mina före detta svärföräldrar...
Är nr 11 en sötnos? Kortnumret för att mobilblogga...
Älskar du nr 10? Nope, det är en båtkund
Är nr 20 bra? Japp, det är min bror!
Har du träffat nr 9 i veckan? Numret till bilbärgning... Men jag träffade faktiskt en bärgningsbil med tillhörande förare i söndags!
Har nr 16 gått i samma klass som du? Nope, men vi brukar segla tillsammans.
Vet du om nr 31 har ett förhållande? Ingen aning, en gammal arbetsledare på Ica.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar