onsdag 23 januari 2008

En till lista :)

Jag gillar ju att fylla i listor, och här har jag hittat en låååång en i Karins blogg som jag saxat...

Vilken svordom använder du mest? Satan.

Äger du en iPod? Nej, har mp3-spelare i telefonen.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05:00.

Hur många resväskor äger du? En fin röd kabinväska.

Använder du flip-flops? Nope.

Var köper du dina matvaror ifrån? Ica Flygfyren eller Hemköp Vällingby.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Hellre ta bilden.

Vilken var den senaste filmen du såg? Shoot 'em up.

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Skulle nog välja en vän om jag vill ha lugn o ro.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Busiga Ullis skulle köpa PiP högtalare o en NAD stärkare. Ordentliga Ullis skulle betala av CSN skulden.

Har någon någonsin kallat dig lat? Japp :)

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Ja, men det var ett tag sen.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Cd-spelare?

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Skulle gisaa att det fortfarande är Dropkick Murphys.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Jadå, men det berättar jag inte ;).

Vad åt du till middag senast? Karin o Fredriks goda chili m tillbehör!

Använder du huvtröjor? Ofta och gärna.

Kan du vissla? Jadå.

Vem var den senaste som ringde dig? Det du ;)

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Ingen alls helst.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det vet jag att dom gör, såna saker kommer alltid fram....

Vilket riktnummer befinner du dig i? 08.

Tittade du på tecknat när du var liten? Inte mycket.

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Ganska, Vällingby C.

Hur många syskon har du? 2.

Är du blyg inför det motsatta könet? Lite grann, om han e söt...

Vilken film kan du alla replikerna till? Rocky Horror Picture Show.

Äger du några band t-shirts? Nej.

När flög du senast? Oj... Mallorca april -06

Hur många stolar står kring ditt köksbord? Har inget köksbord... Har däremot 6 dynor runt min banankartong ;)

Läser du för skojs skull? Ja, när jag inte somnar.

Pratar du några andra språk? Bra engelska, dålig tyska, förstår liiite franska o spanska.

Diskar du din egen disk? Jorå, ibland så.

Har du gråtit offentligt? Ja.

Har du en stationär dator eller en laptop? Alltid haft laptop.

Försöker du alltid lära dig nya saker? Definitivt!.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Både och, och gärna flera av varje.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, jag klarar mig själv.

Kan du kasta macka? Ja.

Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men vill dit.

Vad har du med dig in på bion? Popcorn, liten cola och choklad.

Vem var din favoritlärare och varför? En lärare i engelska på univeritetet, han var så engagerad och medryckande!

Har du dejtat någon av en annan religion? Inte av en annan religion, men däremot en troende missionsförbundare.

Vad har du för väder? Mörkt, kallt o snöigt.

Har du en favoritblogg? Några stycken.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Byggteknik och engelska.

Gillar du att flyga? Definitivt!

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Hmm, vet inte om intelligens och allmänbildning är personlighetsdrag, men det är viktigt.

När sov du senast på golvet? I mellandagarna.

Vilken är din favorit drink? Ren Captain Morgan och Strawberry Daiquiri.

Vilken är din mammas hemstad? Bondtös från Yxlan.

Din pappas hemstad? Stora staden Stockholm.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 4-5 är på gränsen, men det funkar.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland, och ibland är det helt tomt.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nä, jag var plugghäst...

Vilken är din favoritfrukt? Banan.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Det går i vågor. Just nu: JA!

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 31 år.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Oj ja... Kan driva folk till vansinne.

Tror du på liv på andra planeter? Logiskt sett borde det finnas.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Det minns jag faktiskt inte, förmodligen Thomas.

Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte på gud.

Vad var det senaste du åt? Mjuk pepparkaka.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta.

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Ingen aning.

Gillar du senap? Ibland, det beror på situationen.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Äh, jag kan lika bra skita i alltihop.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja!

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Vet ej. Shrek kanske? Haha :)

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Ja, en bok med sockmönster.

Tycker du om att krama folk? Bara min partner och min son.

Skulle du säga att du är trendig? Inte särskilt.

Äger du en digitalkamera? Ja.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Prinsessan Victoria...

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja!

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Rosario är död av Majgull Axelsson.

Vad är du allergisk mot? Kiwi, ananas, melon, svenska tomater, ädelost, mögel, dun, katt, hund, vissa nötter.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Inte av de moraliska aspekten. Kanske för att jag fått i mig för många kalorier...

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Fredrik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar