fredag 29 februari 2008

Listan

En ny lista jag fått från Karin:

Favoritcafé: Vetekatten på Kungsgatan
Favorittidning: Skärgårdsliv, På kryss, Segling
Favoritplagg i garderoben just nu: Svart tunika med korta puffiga ärmar
Byter gärna garderob med: Karna
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart

Sminktips till allmänheten: Hmmm, jag som inte sminkar mig... Mascara funkar alltid!
Mitt rum kan beskrivas som: Pyttelitet och städat [!]
Mig själv med tre ord: Barnslig, slarvig och rätt söt
Jag tränar: inte alls...
Jag ville bli när jag var liten: Veterinär

Nu vill jag bli: högre avlönad
Humör just nu: Jorå, jämna plågor
Är det nåt du absolut inte äter: Hjärta, hjärna, bräss och annan inälvsmat
Hur många kuddar sover du med: en väldigt platt en
Morgon- eller nattmänniska: Varken eller, funkar nog bäst på eftermiddagen

Sparare eller slösare: Slösare av den högre skolan
Bästa film: Ingen särskild
Bio eller promenad: Varför inte både och? Först bio och sen en promenad
Är du kittlig: japp
Största svaghet: känslosam

Det här är jag bra på: leta rätt på svar, sy och pyssla
Chips, morötter eller godis? Morötter just nu, annars kanske jag skulle välja godis.
Stökigt eller välstädat: Stökigt!
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Ja, fast ingen jag berättar om ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar