lördag 1 februari 2014

100 alster innan shopping #2


För något år sedan genomförde jag utmaningen 100 alster innan shopping. Det gick riktigt bra och jag insåg att jag ju inte behövde handla så mycket nytt, jag har sååå mycket i mitt lager att jag klarar mig läääänge!

Sen gick det ett år, och jag shoppade en hel del... Nu riskerar jag att drunkna i papperspyssel igen!

Så när Karin och Jenny nu kör igång en andra omgång av 100 alster innan shopping hakar jag självklart på :)


Här är mina regler för min utmaning:

* Utmaningen gäller papperspyssel, dvs scrapping, kort och Project Life.

* Undantag 1: Jag har fortfarande en prenumeration på Studio Calicos månadskort med Project Life-saker. Jag kommer att fortsätta med detta tills min prenumeration går ut, men kommer inte förnya den.

* Undantag 2: Jag får komplettera med fotopapper och skrivarpatroner. scrapping och PL är inte så kul utan foton ;)

* Jag ska ha nått mitt mål med 100 alster innan 2014 är slut.

* Jag ska blogga alla alster.

* En veckas uppslag i PL räknas som ett alster.

* Det går bra att byta material med andra, tex PL-kort mot PL-kort.


Det ska bli kul att se vad jag och de andra tjejerna får ihop denna gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar