lördag 11 maj 2013

Project Life vecka 6

Dags för vecka 6! Den lilla kalendern har jag laddat ner gratis på nätet, jag får återkomma med var jag hittade den. Bilderna syns bättre om du klickar på dom.


Jag har nästan bara använt kort ur mitt Turquoise core kit, men denna vecka gjorde jag även ett eget kort genom att printa loggan från ett fik jag var på (laddade ner från deras hemsida) och dekorera med lite muffinstejp.


Detta var en mycket aktiv vecka! Hann med två böcker, fika och pysselshopping med Karin (första pysselshoppingen på ett och ett halvt år!) och AW med mamma på ett tapasställe :) Det blev vinter igen och vackert frostigt en morgon på väg till jobbet.


Jag tog sonen till basketträningen och hann med att jobba på mitt December Daily album som snart är klart :)
Det lilla kortet med "Hello winter" hittade jag gratis på nätet. Det skulle egentligen bli 3x4 tum, men när jag printade blev det lite fel... Men jag tyckte att det var synd att slänga det, så jag satte fast det på ett lite större kort med 3d kuddar, med lite washitejp under för att dölja dekoren på kortet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar