fredag 10 maj 2013

Project Life vecka 5

Här kommer vecka 5 i mitt Project Life äventyr! Bilderna syns bättre om du klickar på dom.


Denna vecka hade jag många bilder jag ville ha med, så det blev en extra fotoficka mitt på uppslaget! Jag har tagit en design D ficka och klippt bort den yttersta raden. Här syns vänster sida och framsidan av extrafickan.


Och här syns höger sida och baksidan av extrafickan. Även denna vecka har jag uteslutande använt Becky Higgins Turquoise core kit.


Den obligatoriska väderbilden :) Denna vecka var det plusgrader och töade så att parken där vi bor svämmade över! Vi hann med ett McDonaldsbesök (och jag fick mina älskade Chicken Selects!) och en tur till Akvarielagret för att köpa ödlemat. Jag skrev också en kort sammanfattning av veckan på ett kort.


På helgen var vi på landet. Det var strålande fint väder, och min bror ordnade en liten spontan fyrhjulingsträff med grillning på lördagen. Superkul!


På söndagen var det också strålande väder, så vi passade på att skotta lite och att grilla korv igen :)


Tidig morgonsol över växthus och åkrar... Linus byggde ett fort av snön som rasat ner från taket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar