söndag 18 mars 2012

Nr 20 - Jamaican Coffee

Det här är min första LO där jag scrappat någonting "icke levande". Det blev ett glas med Jamaican Coffee, dvs kaffe, rom och grädde *smaskens*


Som du ser är bokstäverna lite vingliga, det beror på att jag börjar få ont om vettiga bokstäver i det här alfabetet och var tvungen att bygga om några stycken, hihi.

Bakgrundspappret var färdigdekorerat med fina swirls, så jag tyckte att det var överflödigt att pynta det mer. Ränderna är gjorda av en bit glittrigt randigt papper, en stansad bård (Martha Stewart) och en bit brunt pearlescent papper. Den lilla bården vid sidan av fotot och längst ner är Bazzil "Just the edge". Som en sista detalj har jag chalkat kanterna och sen ritat små vita streck runt kanterna.

Kanske rentav skulle fira nr 19 av "100 alster till shopping" med en sån här goding ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar