måndag 9 januari 2012

Förberedelser

Ikväll har jag förberett lite för kommande journaling. Jag har sprayat Glimmer Mist på ett gäng A5 papper, med och utan schablon. Just nu är dom rätt buckliga, men när de torkat ska baksidorna få sig en omgång, och sen stryker jag dom med vanligt strykjärn så blir dom platta och fina :)

Jag vet inte riktigt hur jag tänkt använda dom. Antingen klipper jag bitar ur dom och klistrar in i någon av mina art journals, eller så använder jag dom som hela blad och sätter ihop med bokringar till en ny journal. En bra anledning att göra ännu fler sidor ;)




1 kommentar:

  1. Hej!
    Har du sett mitt svar om sjalen? Så här skrev jag i alla fall :-)
    "Den gröna sjalen på min sida finns kvar, den är ca 130cm i överkanten. Du kan väl maila mig om du vill köpa den?"

    Hoppas du har en härlig dag

    SvaraRadera