söndag 18 december 2011

Nr 4 och 5 - layout

Jag skriver alltid upp de böcker jag läser på ett år, jag tycker det är kul att gå tillbaka och se vad jag läst under olika perioder av mitt liv. Min läsning går mycket i perioder, tex var 2009 ett deckarår, och 2010 ett år som gick i vampyrernas tecken...

Förra året gjorde jag en LO med alla de böcker jag läste 2009 och det blev så bra att jag nog kommer fortsätta med det! Här kommer bilder på en dubbel LO med mina böcker 2010.


Titeln i mitten syns tyvärr lite dåligt, men det står "Tvåtusentio". Swirlarna och trollsländorna är clearembossade och ger lite glans och struktur till de annars rätt dystra pappren.


Under cirkeln "lästa böcker" har jag gjort en dold journaling med en liten förklaring till varför det inte blev fler böcker lästa under året...


I de små cirklarna har jag skrivit hur många veckor och hur många böcker det var.


Cirklarna är stansade med Nestabilities och Cuttlebug. Själva skrivytan är från indexkort från ett kortregister. Alla cirklar sitter på ett eller två lager 3D-kuddar för att inte LO'n ska kännas så platt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar